tisdag, januari 10, 2012

Sömn

Jag har alltid älskat att sova.
Jag är oftast duktig på det också, jag kan sova överallt och närsomhelst. T.ex så somnade jag under en fin konsert i kyrkan tillsammans med Tijs svärfar. Det var asskönt, jag hade flygit till Holland tidigt den morgonen och var aptrött. Så inne i kyrkan var det kallt och jag fick en päls av Truusje. Det var mysmusik, jag tog en blick på Aad och såg hur han snarkade och insåg att nej, jag kan bannemig göra likadant. Var inte roligt när jag vaknade upp och såg blickarna som de andra pensionärerna gav mig.
Iallafall.
Sömn.

Jag sover skitkasst utan Tijs. Jag tror det är för att jag är så van att ha honom, någon, bredvid mig.
Tijs klagar alltid på att jag har för många kuddar i sängen och han klagar definitivt på att jag måste ha hans ben ovanpå mina fötter.
Jag har hittat en lösning!
Den här kudden.
DEN ÄR PERFEKT! I WANT IT!
'

Jag avslutar med ett filmklipp på Fanny där hon är lite tveksam över Eriks andedräkt tror jag och en av de första gångerna hon pratar med mamma.




Inga kommentarer: