söndag, september 04, 2011

Igår fick jag ett fantastiskt samtal från Helena och Ellie! Usch, jag saknar dem. Det känns fortfarande dock som att jag är på semester och att jag ska åka hem snart igen... Men men, det ändras nog såfort jag får ett jobb!

Igår tog vi en tripp ut till IKEA för att handla lite småsaker, samt ett nytt matbord. Det som fanns här när vi flyttade in var ett litet, runt glasbord med en stol. Inte riktigt vår stil kändes det som. Imorse, halv nio, så kom hemleveransen (150:- fick vi betala, asbilligt) med vårt nya bord. Det passade perfekt. När man fäller ut det, ser det ut såhär;




... och när man fäller ihop det och ställer in de fyra stolarna inuti, ser det ut såhär;




Nu ska vi göra mat och njuta av vår fantastiska utsikt.

tuo.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Emma <3 Snyggt bord ni har köpt. Ha det Jättabra Superkram från Göran och mig <3<3<3 Hälsa Tijs.:))