lördag, september 17, 2011

Igår hade jag och Tijs date night. Då går vi ut och dricker öl och sen äter vi middag på restaurang. Vi har insett att vi aldrig dejtade innan vi blev tillsammans, så vi tar igen det nu. Igår var vi på en italiensk restaurang som ligger runt hörnet där vi bor. Det var lite kyligt, men vi trotsade och satt ute till en början iallafall!




Även om bilden är suddig, så ser man så fin han är, min grabb!



Jag undrar också om jag kommer bli så van vid de här rackarna överallt att jag inte kommer se dem längre. Har dock fortfarande lite svårt att acceptera att jag blir övervakad överallt jag går i den här stan. Men men.
.
.
.
Det är de små sakerna i livet som gör en glad och lycklig. Det är de små sakerna som man egentligen aldrig tänker på, som man borde uppskatta mer!

Idag är min lyckostund att jag gick upp och slog på tvn och då var det The Neverending Story.
Efter att den här fantastiska filmen är slut, ska vi ner på stan och försöka shoppa lite.

tuo.

Inga kommentarer: