torsdag, december 15, 2011

Idag har jag börjat packa. De här timmarna kommer gå så sakta, jag vill vara i Sverige redan nu! Jag längtar så mycket.
På lördag, när jag landat, åker jag direkt till Anna där jag får träffa mina tjejjor! På söndag så åker jag till Uppsala och träffar Erik, Sandra och Fanny. Sen åker jag till Borlänge där jag stannar tills på torsdag då jag åker till Uppsala för att träffa Helena och Ellie, wiiiii! Sen hämtar jag Tijs på Arlanda på fredag morgon och så bär det av till Borlänge igen för att fira jul, och det ska firas som aldrig förr! Sen på juldagen åker vi till Nederländerna där vi stannar ända fram tills den femte januari. Nyårsafton ska firas i Eindhoven hos Elinoor och Martijn igen, och då ska vi få träffa lilla Floris för första gången. Mys!


MYS!
MYS!

tuo.

Inga kommentarer: