tisdag, december 20, 2011

Jag har nog rekord i få timmars sömn de här senaste dagarna.
Det har inte varit många.
Idag gick jag och lade mig halv nio.
Halv nio.
Det har nog inte hänt på säkert femton år.
Men.
Det hjälpte inte riktigt, jag är fortfarande vaken.
Idag har varit en stressig dag. Min hjärna har inte fungerat och den har inte gjort som jag har velat. För mycket kaffe. För mycket av allt.
Jag hade en paus på två timmar i eftermiddags, vilket var obeskrivligt skönt och precis vad jag behövde. Att få tänka på något helt annat. Tack.
Sen glömde jag bort var jag ställt bilen. Jag virrade omkring på parkeringen med systempåsarna i händerna och såg nog alldeles för sliten ut. Sen insåg jag också att jag inte hade ätit något alls förutom en munk. Bravo, Emma. Darrigheten och flamsandet kan ha berott på det.
Och för mycket kaffe.
Och för lite sömn.
Nu har jag försökt sova i fem timmar, så nu ger jag opp.
Varm choklad och rutbröd med renost hjälper nog.
Det är sådana här nätter jag önskar att Kvinnofängelset fortfarande sändes.
Det var kvalitetstv det.
Men eftersom jag inte har sådan tur har jag istället laddat ner den här lilla godingserien;




Jag såg den här serien när jag var liten och jag minns att jag tyckte det var den bästa serien som någonsin gjorts. Ska bli spännande.

Jaja.


tuo.

1 kommentar:

Anna sa...

Men fina! Snart kommer jag hem och då ska du få en kram!