torsdag, februari 23, 2012

Feber.

Ännu mer sjuk.
Simon var sjuk på mötet i tisdags och jag var som en deg när jag kom hem. Jag skyller på honom och på alla andra fulingar som är sjuka på sjukhuset. Det är deras fel att jag ligger här och känner mig som roadkill.
När jag vaknade igår hade jag feber och idag likaså.
Inte ett dugg roligt är det.
Men!
Jag har varit totalt rökfri i elva dagar.
Det bästa är att det inte ens är jobbigt. Jag har inte känt ett sug en enda gång, inte ens när Tijs röker bredvid mig.

Jaja.
På måndag ska jag vaccineras mot TBC! Det är bra. Förra veckan var jag två sekunder ifrån att knalla in till en patient med just TBC. Bravo Emma. Grattis. Så går det när man inte läser varningsskyltarna ordentligt.


Nu.
Däcka av och sova ut rejält imorgon och hoppas att febern bryter.
tuo.

Inga kommentarer: