måndag, november 14, 2011

Ellis och Maarten har varit här hela helgen och det har varit fantastiskt trevligt!
I fredags gick vi runt på stan hela dagen och sen gick vi på en indiska restaurangen rakt över gatan. Grymt god och väldigt stark mat. Finfint.
Lördagen var det också mycket strosande runt, lite shoppande. Jag handlade den första julklappen!
Vi diskuterade också sommarplaner. Jag och Tijs är ju fortfarande sugna på att åka ett par veckor till Bali, men det är fortfarande på fantastinivå än så länge. Det som är säkert dock är att vi ska åka till Ardèche tillsammans med van Wieringens.

Jag och Tijs var där under vår biltripp 2007, och det var fantastiskt vackert. Jag ska tvinga Tijs att åka till Barjac också, så jag får äta världens godaste pizza igen.



Här bodde jag och Tijs förra gången vi var i Frankrike. Det är bra vajjert;

Inga kommentarer: