onsdag, november 30, 2011

Jag längtar hem!

Jag har bokat om min flygbiljett nu, och åker härifrån lördagen den 17:e vid sex på morgonen. Jag får sedan spendera fem timmar på Schiphol, men det är det värt för att få komma hem en vecka tidigare. När jag kommit till Arlanda åker jag direkt till Anna och får träffa mina tjejjor, och som jag längtar!!

På söndagen åker jag till Erik och Sandra och ska ubermysa med Fanny!
Sen åker jag vidare till Borlänge för att julmysa med mor och far.


Sweet!

Förresten, på tal om ingenting, så såhär ser min bokhörna ut nuförtiden. Det har varit väldigt tunt på bokfronten den senaste månaden, har bara köpt två stycken. Så det får bli skärpning. Nästa år, när jag faktiskt börjar få in lite pengar på kontot igen, kan jag börja köpa böcker igen.
Mys.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snaaart är du här! Puss /a

Anonym sa...

Då kan vi hänga hemma i Dalarna också! Jag åker upp på tisdagen eller onsdag morgon! :) Saknar dig! Puss/Tissan