måndag, november 28, 2011

Första advent var igår och det ryktas om att snön föll i Sverige.

Här är det ingen snö, vi har runt tio grader och sol idag. Mys.
Jag ska bege mig ner på stan och försöka skaffa ett bankkonto idag och kanske handla lite fler julklappar. Vi har köpt en julklapp hittills, och när jag skulle slå in den igår, så häpnades jag av papperet jag köpt! HURRA HURRA HURRA HURRA, DET KAN INTE VARA SANT! tänkte jag lite smått för mig själv innan jag granskade det närmare.
Titta! Det är genialt! Varför har de inte sånt här på papperen i Sverige?


SER NI? GENIALT!



Klarrt! Och jag har fått lite julkänsla nu, för nu kommer jag hem till Sverige redan den 17:e december. Jag hinner då mysa med Fanny, träffa vänner och julfixa med min kära mor.

Nu.
Bankjäveln.

tuo me.

Inga kommentarer: